نمی توان درهر تورنمنت دروازه بان عوض کرد، انگار که بازیکن میانی هستند...دروازه بانی پست خیلی حساسی است

 فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی روسیه که سابقه هدایت رئال مادرید را در دست دارد، دیشب در گفتگویی در برنامه «ال پریمر توکه» شبکه اوندا سرو شرکت کرد و به بررسی شرایط کنونی تیم های اروپایی از جمله رئال مادرید و اوضاع ایکر کاسیاس در رختکن تیم مادریدی پرداخته.متن این گفتگو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم.این بخش اول این گفتگو است:

*رئال مادرید: بازیکنان درحال تطبیق یابی با تغییر سیستم بازی هستند.کارلو به زمان نیاز دارد. او تیم فوق العاده ای را در اختیار دارد و از نظر من رئال بزرگترین مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؛ تیمی مثل رئال با چنین بازیکنانی وجود ندارد

*اوزیل: نمی دانم که چه اتفاقی در رئال رخ داد ولی فکر می کنم که اوزیل بازیکن خیلی مهمی برای رئال مادرید بود. بازیکنی تراز اول. فروش او تصمیم اشتباهی بود

*بیل: بیل هم بازیکن بزرگی است ولی باید به او زمان داد تا بتوانددرک کند که آنچلوتی چه فوتبالی از او می خواهد. باید منتظر ماند تا او شرایط فیزیکی ایده آلش را به دست بیاورد.او سرعت خوبی دارد و قدرت شوتزنی بالایی داردوفقط به این نیاز دارد که از نظر فیزیکی به اوج برسد

*بنزما: اگر توپ به بنزما برسد، بلافاصله آن را شوت خواهد کرد. بنزما بازیکنی است که باید مقابل دروازه قرار بگیرد و کیفیت بالایی دارد و عطش بالایی نیز برای گلزنی دارد.مثل همیشه انتقاداتی که به گوش می رسد، به این خاطر است که او گل نمی زند و حرکت نمی کند. همیشه در همه لحظات تردیدهایی وجود دارد.

*کاسیاس و دیگو لوپس: هردویشان دروازه بانان بزرگی هستند. من هردویشان را خیلی خوب می شناسم. چون در سال 2007 با آنها کار کرده ام.هردویشان خیلی خوب هستند و من هم برای انتخاب از میان این دو نفر سختی های زیادی کشیدم. من ایکر را انتخاب کردم که دروازه بان فوق العاده ای بود. الان برای دیگو هم خوشحالم. او نشان داده که در سطح فوق العاده ای است. درک اینکه یک دروازه بان در لالیگا درون دروازه قرار گیرد و دیگری در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، سخت است. نمی توان درهر تورنمنت دروازه بان عوض کرد، انگار که بازیکن میانی هستند...دروازه بانی پست خیلی حساسی است. به نظر من ایکر مشکلی برای حضور در جام جهانی 2014 نخواهد داشت.

*تیم ملی روسیه: دو بازی دیگر تا پایان بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 مانده و دردنیای فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست. امیدواریم بتوانیم به جام جهانی برسیم. روی کاغذ دو بازی باقی مانده ما بازیهای آسانی هستند.