گفته مي شود ستاره سابق استقلال خودش مبلغ 400 ميليون تومان را بابت رضايتنامه به سپاهان پرداخت كرده كه اصلا رقم كمي نيست

 مجتبي جباري  از سپاهان جدا شد و طبق خواسته اصفهاني ها به تيم هاي رقيب آنها از جمله استقلال و پرسپوليس نپيوست تا خيال زلاتكو كرانچار و يارانش راحت شود.البته جدا از اين مساله و اينكه جباري نبايد به تيم سابقش برمي گشت  و حالا كه نمي خواست براي سپاهان بازي كند نبايد به رقيب اين تيم سود مي رساند،مساله پولي كه بابت اين ستاره پرداخت شده بود هم  يكي از مواردي بود كه براي هواداران سپاهان حساسيت برانگيز به نظر مي رسيد.
هواداران سپاهان بعد از اينكه جباري نخواست تا براي تيم شان بازي كند بابت پولي كه براي كشاندن او از تهران به اصفهان هزينه شده نگران بوده و اعتقاد داشتند به خاطر قرارداد سنگيني كه با اين بازيكن بسته شده نبايد به راحتي اجازه خروج به او داد يا اگر قرار است رضايتنامه جباري صادر شود بايد مبلغ سنگيني بابت رضايتنامه اش گرفت و البته تمام پولي كه به داده شده برگردانده شود.
در همين خصوص گفته مي شود جباري براي رهايي از سپاهان و پايان دادن به حرف و حديث ها به تمام اين شروط راضي شده  و حضورش در الاهلي قطر  به اين راحتي ها هم نبوده است.
گفته مي شود ستاره سابق استقلال خودش مبلغ 400 ميليون تومان را بابت رضايتنامه به سپاهان پرداخت كرده كه اصلا رقم كمي نيست.در ضمن اين بازيكن ملي پوش كل مبلغ قراردادش كه 720 ميليون تومان بوده ( يا حداقل اينكه تا حالا اين مبلغ را از سپاهان گرفته بوده كه رقم عجيبي است) به سپاهاني ها پس داده تا با آنها حساب بي حساب شود.
با اين اتفاق هر چند سپاهان به خاطر از دست دادن يك ستاره و هافبك بازيساز چند هفته اي متضرر شد اما حالا 400 ميليون تومان رضايتنامه جباري را مي توان به حساب خسارت پاي او نوشت؛خسارتي كه حالا پرداخت شده  تا خيال هواداران سپاهان هم راحت شود.
البته ظاهرا جباري از پس دادن اين پول هاي قلمبه  و وسوسه انگيز ضرر هم نكرده چرا كه گفته مي شود رقم قرارداد جباري با الاهلي قطر بالغ بر 800 هزار دلار است كه  بيش از 5/2 ميليارد تومان مي شود!
حالا جباري در فصل منتهي به جام جهاني هم تيم دارد هم 5/2 ميليارد به جيب مي زند كه مي تواند در گسترش فروشگاه ها  و كارهاي اقتصادي اش كمك قابل توجهي به او باشد.