loading...
asrefootball
حسين فرجي بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

سرالکس فرگوسن که در پايان فصل گذشته پس از 26 سال مربيگري در اولدترافورد، منچستر يونايتد را ترک کرد و سکان هدايت شياطين سرخ را به ديويد مويس سپرد، اعتراف کرد رومن آبراموويچ در سال 2003 پس از خريد باشگاه چلسي به او پيشنهاد داده تا هدايت آبي پوشان لندن را برعهده بگيرد و جانشين کلوديو رانيري شود اما وي بلافاصله پيشنهاد اين ميلياردر روس را رد کرده است.

به گزارش تسنيم، فرگوسن در گفت و گو با يکي از شبکه‌هاي تلويزيون آمريکا اظهار داشت: بلافاصله بعد از آنکه آبراموويچ چلسي را خريد، مسئولان اين باشگاه با من تماس گرفتند و پيشنهاد همکاري دادند و من هم گفتم هيچ شانسي براي اين کار ندارند.

فرگوسن سپس به انتخاب ديويد مويس به عنوان جانشين خود در اولدترافورد اشاره و با وجود نتايج نه چندان مطلوب او، از هموطن خود دفاع کرد.

فرگوسن 71 ساله در حمايت از مويس که شاگردانش در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس هستند، اظهار داشت: يونايتد با ديويد مويس موفق مي‌شود. براي او همه چيزي رو به راه مي‌شود چون مربي خوبي است.

آيا فرگوسن دوباره به دنياي مربيگري بازخواهد گشت؟ اين سوالي بود که اسطوره شياطين سرخ به آن اينگونه پاسخ داد: خير. من ديگر به مربيگري يا درگير کردن خود با اتفاقاتي که براي منچستريونايتد رخ مي‌دهد، علاقه‌اي ندارم. شما فقط پول‌تان را در جوي ريخته‌ايد اگر بخواهيد ذره‌اي از آن را براي برگرداندن من به فوتبال هزينه کنيد. من تصميم را گرفته‌ام. بازنشستگي‌ام در بهترين زمان صورت گرفته است.

سرمربي پيشين شياطين سرخ که به همراه اين تيم 38 جام از جمله 13 قهرماني در ليگ برتر انگليس کسب کرد، گفت: براي من هيچ راه برگشتي وجود ندارد. زندگي جديدي را شروع کرده‌ام و مي خواهم خوش بگذرانم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 51